معرفی و مشخصات کلی هدفون بی سیم هواوی مدل Freebuds

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
8:11
چهار شنبه 26 مرداد 1399

بررسی اجمالی هدفون بی سیم هواوی مدل Freebuds

در سال 2017 با معرفی ایرپاد توسط شرکت اپل نسل جدیدی از هدفون ها بوجود آمدند که شرکت های زیادی نسبت به طراحی و تولید آن اقدام کردند که هوآوی نیز دست به کار شده و محصولاتی را با عنوان فری بادز (freebuds) در بازار عرضه کرده است. شرکت هوآوی در سال 2018 همراه با عرضه پرچمداران خود هدفون فری بادز را نیز معرفی کرد، که این هدفون در دو رنگ سیاه و سفید در بازار عرضه شد که در ادامه به بررسی کیفیت صدا و نوع طراحی و سایر امکانات آن خواهیم پرداخت. بدون شک فری بادز طراحی زیبا و کاربردی دارد که استفاده از آن بسیار راحت می باشد و به راحتی در گوش قرار می‌گیرد و در گوش ثابت می ماند و کمتر دچار لغزش می شود، بطوری که با انجام حرکاتی از قبیل راه رفتن، پریدن، دویدن و یا کارهایی از این قبیل در جای خود ثابت می ماند و از گوش خارج نمی‌شود. همچنین این هدفون بطوری طراحی شده که فضای داخل گوش را به طور تقریبا کامل پر میکند و از ورود صدای های متفرقه به داخل گوش جلوگیری میکند و باعث می‌شود تا از شنیدن موسیقی خود لذت کامل ببرید.

از دیگر ویژگی های فری بادز می توان به کیفیت صدای فوق العاده ی آن و همچنین صدای بیس آن اشاره کرد که در مقایسه با محصولات مشابه کیفیت مناسبی دارد، در این محصول صدای بیس های پایین و بالا به راحتی توسط گوش شنیده می‌شود که گوش کردن به موسیقی را برای کاربران بسیار لذت بخش خواهد کرد فری بادز نیز مانند محصولات مشابه خود همراه با یک کیس عرضه شده که این کیس وظیفه نگهداری، ست شدن با موبایل و شارژ کردن آن را برعهده دارد. این کیس دارای ابعاد کوچکی است که بسیار سبک بوده و به راحتی میتوان آن را حمل کرد همچنین این کیس دارای باتری داخلی است که امکان شارژ هدفون را در در محیط هایی که به برق دسترسی ندارید برای کاربران فراهم آورده است. هواوی با مجهز کردن این هدفون به سنسور مادون قرمز به نوعی این هدفون را هوشمند کرده است که قابلیت شناسایی قرار گرفتن در گوش و همچنین خارج شدن از آن را دارد. با خارج کردن این هدفون از گوش موسیقی قطع می‌شود و در مصرف باطری آن صرفه جویی می‌شود. از طرف دیگر وجود حسگر هایی در پشت این هدفون این امکان را به کاربران می‌دهد که با لمس کردن آن دستوراتی از قبیل پاسخ دادن به تماس، قطع و وصل کردن موسیقی و کم و زیاد کردن صدا را انجام دهند که با تعداد لمس های متفاوت می توان دستورات متفاوتی را اجرا کرد. هدفون FreeBuds مجهز به تکنولوژی Experience Balance Armature است که برای بهبود کیفیت صدا در نظر گرفته شده است. فری بادز ضد آب نیز هست و در مقابل نفود آب مقاوت بالایی دارد، به طوری که به راحتی میتوان در زیر باران و یا هنگام ورزش کردن از آن استفاده کرد. وجود 4 میکروفون با قابلیت های ENC و Noise Cancelling باعث شده تا کاربران بتوان مکالمه ای با وضوح بالا و بدون نویز داشته باشند. همچنین بتوانند در محیط های شلوغ و پر سروصدا از آن استفاده کنند به طوری کلی فری بادز هواوی یک محصول بسیار کاربردی با قابلیت های زیاد است که تجربه ای متفاوت برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

 

مشخصات فنی

مشخصات کلی و کلیدی
ابعاد / وزن 18 × 20 × 44 میلی‌متر | 5.6 گرم
سازگاری مکالمه , کاربری عمومی
مشخصات فیزیکی و طراحی
مقاومت در برابر آب و گردوغبار / درجه گواهی‌نامه بله
اتصالات و کارکرد
نحوه قرارگیری هدفون دو گوشی
نوع اتصال بی‌سیم
نوع رابط بلوتوث
NFC ندارد
میکروفون دارد
پورت USB کابل شارژ USB-C
مشخصات فنی
سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها) دارای فناوری Experience Balance Armature برای بهبود کیفیت صدا | دارای سنسور مادون قرمز برای تشخیص زمان قرار گرفتن در گوش | مجهز به G-Sensor | دارای فناوری ENC با 4 میکروفون برای افزایش کیفیت صدای مکالمه


تعداد بازدید از این مطلب: 92
بازدید : 92

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به Samsungj2 مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر